سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه من

فوتبال تکاملی Pro Evolution Soccer 2010 سه شنبه 88/8/5 ساعت 1:32 عصر

با سلام و شرمنده که چند وقتی نبودم

بازی PES 10 جذاب ترین و مهیج ترین بازی فوتبال است که تا یه حال تجربه داشته اید. واقع گرایی و تصاویر فوق العاده زنده و جذاب، به همراه گیم پلی فوق العاده زیبا و هوش مصنوعی غیر قابل باور، از ویژگی های بارز بازی Pro Evolution Soccer 2010 می باشد. این بار نیز  تهیه و آماده سازی نسخه جدید فوتبال تکاملی، لیسانس اکثر باشگاههای اروپایی را خریداری نموده تا بتوانید از بازی واقعی لذت ببرید.
تو ضیحات بیشتر همراه با تصاویری از بازی در
فوتبال تکاملی حرفه‌ای ???? یا به اختصار PES 2010، یک بازی سبک ورزشی از سری فوتبال تکاملی حرفه‌ای که توسط Konami  ساخته شده و در سال ???? توسط شرکت Konami برای ویندوز، پلی‌استیشن ?، پلی‌استیشن ?، پلی‌استیشن همراه، ایکس‌باکس ???، تلفن همراه در تاریخ ?? اکتبر ???? منتشر می‌شود.

http://mymarket.ir/pic/20620-PES01.JPG

http://mymarket.ir/pic/18063-PES06.JPG

در این نسخه برای اولین بار از تکنولوژی Motion Capture جهت شبیه سازی حرکات بازیکنان معروف استفاده شده است.دو بازیکن معروف و اسطوره ای فوتبال یعنی  Messi و  Torres  حرکات منحصر به خود را در بازی خواهند داشت ! برای این کار آنها با گروه PES همکاری کرده اند در هورد برخی از بازیکنان دیگر نیز این کار صورت گرفته است  ، از این رو ما شاهد حرکات طبیعی تر از بازیکنان هستیم.

http://mymarket.ir/pic/89303-PES04.JPG

http://mymarket.ir/pic/98405-134.JPG

Motion Capture به تکنیک هایی گفته می شود که اجازه می دهد حرکاتِ یک عنصر واقعی را ضبط وبه دنیایی مجازی منتقل کنیم. می توان با از آن  در بازی های کامپیوتری ( ورزش، مبارزه ، ماجراجویی) ، در فیلم های انیمیشن ونیز فیلم هایی که در آن ها از جلوه های ویژه استفاده کرد. در همه موارد ، حس گرهایی در نقاط خاصی از بدن بازیکن قرار داده می شود برای مثال در مفاصل و حرکت این حس گرها است که ضبط می شود. پس از آن باید این دو دنیای واقعی و مجازی را برای انتقال این داده ها به یک اسکلت منسجم ، به یکدیگر مرتبط ساخت. واقع گرایی حرکت همان قدر وابسته به درجه ی صحت و درستی اطلاعات ضبط شده است که طرح و شالوده ای که حرکت بر روی آن اجرا می شود.

http://mymarket.ir/pic/86286-11.JPG

http://mymarket.ir/pic/60448-Q.JPG

در PES 10  سعی بر آن شده است تا کمی ها و کاستی های نسخه های قبلی را بر طرف نمایند ، از این رو حرکات بازیکنان بسیار طبیعی تر شده است ، و شما کنترل بسیار دقیقی روی بازی با توپ و بدون توپ خواهید داشت. خوشحالی پس از گل بسیار زیبا و متنوع ، جزئیات مربوط به زمین و تماشاچیان بازی ، هوش مصنوعی بسیار بالا و پیشرفته ، تکنیک ها و تاکتیک های متنوع و قدرت بیشتر بازیکنان در پست های تخصصی خود و کاهش توان آنها در پستهای غیر تخصصی از نکات و تغییرات مهم این نسخه هستند.


http://mymarket.ir/pic/68963-QWRE.JPG


سازنده :  Konami
ناشر :  Konami
تاریخ رسمی انتشار :  Oct 23, 2009


همچنین در این نسخه از فوتبال تکاملی چهره بازیکنان بسیار طبیعی و بسیار شبیه به شخصیت های واقعی آنها است.و از این نظر هم پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه های قبلی خود نموده است.که به جذابیت بیشتر بازی کمک بزرگی می کند.
قابلیت قرار دادن چهره gamer به جای چهره بازیکنان از طریق عکس های دیجیتالی نیز همچنان به قوت خود باقی است.

http://mymarket.ir/pic/67934-PES2010.jpg

ادامه روند خرید لایسنس تیم ها ، استادیوم ها و لیگ های معتبر از جمله دو لیگ بزرگ و معتبر Europa League  و Champions League


http://mymarket.ir/pic/51701-uefa%20champions%20league%20logo.png  http://mymarket.ir/pic/98354-12.JPG


حداقل سیستم مورد نیاز:


Intel CPU      Core 2 Duo T5870 2.0GHz
AMD CPU     Athlon 64 X2 Dual Core 4000+

Nvidia Graphics Card            Geforce 7900 GT
ATI & Intel Graphics Card     Radeon HD 2400 Series

RAM     2 Gbs
Hard Disk Space     8 Gbs
Direct X    9
تعداد : 2 عدد دی وی دی
قیمت فقط 4500 تومان


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط: امین


    خانه
    مدیریت
    پست الکترونیک
    شناسنامه
     RSS 
     Atom 



    :: کل بازدیدها ::
    9507


    :: بازدیدهای امروز ::
    4


    :: بازدیدهای دیروز ::
    0



    :: درباره من ::

    فروشگاه من

    :: لینک به وبلاگ ::

    فروشگاه من


    :: دسته بندی یادداشت ها::

    آموزش حرفه ای فوتبال . آنتی ویروس . اموزش رازهای فتوشاپ . بزرگترین دایره المعارف دیجیتال جهان . مترجم قدرتمند power translator 12 . مجموعه طراحی وب . مجموعه نرم افزارهای تفریحی و سرگرمی برای ویندوز .


    :: آرشیو ::

    خرداد 1388


    :: لوگوی دوستان من ::





    :: خبرنامه ::