سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه من

مجموعه نرم افزارهای تفریحی و سرگرمی برای ویندوز

مجموعه ای از جذابترین نرم افزارهای کاربردی در یک بسته شامل دیوان اشعار ، زیبا ساز دسکتاپ ، بازیهای زیبا ، ملحقات گوشیهای همراه ... با  نصب بسیار ساده و آسان  بر روی انواع کامپیوتر های خانگی ؛  دیکشنری موبایل ، آموزش شطرنج ، تغییر صدا در یاهو مسنجر ، گرفتن فیلم از بازی  و بسیاری نرم افزار دیگر وجود دارد که فهرست کامل آنها را می توانید در ادامه مطلب ببینید.

این مجموعه از چندین موضوع متفاوت تشکیل شده است از جمله:

http://mymarket.ir/pic/38876-taheremini.jpg


 

دیوان اشعار:
دیوان حافظ
کل دیوان خیام
کل اشعار سهراب سپهری



 

http://mymarket.ir/pic/65734-wcp33%20(15).jpg
موبایل:
دیکشنری موبایل
قرآن برای گوشیهای سری 60
ساخت زنگ موبایل
ساخت تم برای 6600
ملودی برای موبایل
قبله نما
و...
ساخت تم برای سونی اریکسون:
اگر تلفن همراه شما سونی اریکسون است و از تم های کلیشه ای و یکنواخت خسته شده اید ، یا اینکه در جستجوی تم خاص و منحصر به فرد هستید خودتان با استفاده از نرم افزار  Theme Creator Sony Ericsson می توانید تمی که در ذهن دارید را پیاده سازی نمائید.




 

http://mymarket.ir/pic/59086-mario1.jpg


 

بازی:
قارچ خور
بازی جذاب  Chiken Rush
بازی سه بعدی بیلیارد
بازی زیبای Diner Dash 2
و...

http://mymarket.ir/pic/92844-01.jpg


آموزشی:

آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است البته همت و پشتکار خودتان را نباید فرتاموش کنید.
آموزش شطرنج
و...


 

http://mymarket.ir/pic/84008-Universal-Software-Oscilloscope-Library.jpg

نرم افزارهای فنی و تخصصی:
ساخت سیگنال
ماشین حساب حرفه ای
رسم نمودار توابع
یک اسیلوسکوپ مجازی
اسیلوسکوپ یک دستگاه مفید و چند کاره آزمایشگاهی است که برای نمایش ‌دادن و اندازه گیری ، تحلیل شکل موجها و دیگر پدیده‌های مدارهای الکتریکی و الکترونیکی بکار می‌‌رود. که با توجه به قیمت بالایی که دارد بسیاری از دوست داران الکترونیک قادر به تهیه آن نیستند که نرم افزار OS Cope این مشکل را نیز برطرف می کند.
محیطی برای تایپ فرمول
همیشه تایپ فرمولهای پیچیده  دروسی مثل ریاضی ، فیزیک و شیمی در کامپیوتر دانش آموزان و دانشجویان را دچار مشکل و دردسر می کند که با وجود این نرم افزار کم حجم و مفید این مشکل بر طرف خواهد شد.
و...


 

http://mymarket.ir/pic/94142-linux-mac-windows2.png


 

نرم افزارهای کاربردی:

فیلم گرفتن از بازی:
اگر دوست دارید که از هنرنمایی خود در محیط بازی و پیشبرد اهداف شخصیت بازی توسط خودتان فیلم تهیه کنید و آن را به دوستانتان نشان دهید یا اینکه به یادگار نزد خود نگه دارید می توانید از نرم افزار ZD Soft Game Recorder موجود در این بسته استفاده نمائید.

نوشتن یادداشت روی دسکتاپ:
اگر از حافظه کوتاه مدت ضعیفی رنج می برید و بسیاری از نکات را زود فراموش می کنید با استفاده از این نرم افزار می توانید رو ی دسکتاپ خود نکات مهم و کارهای روزانه را یادداشت  نمایید.

اجرای بازیهای پلی استیشن یک :
بسیاری از ما هنوز هم به برخی از بازیهای Play Station 1 علاقمندیم ، از جمله فوتبال 99 که هنوز هم در بسیاری از کلوپ ها طرفداران بیشماری دارد ، با استفاده از این نرم افزار می توان بازیهای پلی استیشن 1 را روی کامپیوتر اجرا کرد.

فینگلیش تایپ کنید ، فارسی دریافت نمائید!
خیلی از ما حتی با افزایش قیمت تعرفه پیامک های  فینگلیش  هم  نتوانستیم خود را به تایپ فارسی عادت دهیم و گرانی اس ام اس را به جان می خریم تا فارسی تایپ نکنیم ! با استفاده از این نرم افزار شما همان فینگلیش تایپ کنید و این نرم افزار آن را برای شما فارسی کند.

تغییر صدا در یاهو مسنجر:
نرم افزاری که شما را قادر می سازد در هنگام چت صدای خود را عوض نمایید ، البته چه خوب است اگر از آن درست استفاده کنیم!

طراحی کارت ویزیت ، طراحی کارت پستال ، ساخت اشکال سه بعدی ، تعیین وزن مطلوب شما ، آیدی کالر تلفن ، قفل کردن درایو ها و سی دی یا دی وی دی رام ، تغییر چهره ویندوز اکس پی به لینوکس ، تغییر چهره ویندوز ، تغییر چهره ویندوز اکس پی به ویندوز ویستا ، نرم افزار دوبله فیلم ، حذف صدای خواننده از روی آهنگ و...
 
تعداد :  2 عدد سی دی
قیمت : 6000 تومان
 


نوشته شده توسط: امین


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
9505


:: بازدیدهای امروز ::
2


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

فروشگاه من

:: لینک به وبلاگ ::

فروشگاه من


:: دسته بندی یادداشت ها::

آموزش حرفه ای فوتبال . آنتی ویروس . اموزش رازهای فتوشاپ . بزرگترین دایره المعارف دیجیتال جهان . مترجم قدرتمند power translator 12 . مجموعه طراحی وب . مجموعه نرم افزارهای تفریحی و سرگرمی برای ویندوز .


:: آرشیو ::

خرداد 1388


:: لوگوی دوستان من ::





:: خبرنامه ::