سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه من

مترجم قدرتمند power translator 12 یکشنبه 88/3/24 ساعت 7:16 عصر

مترجم قدرتمند power translator 12

نرم افزار مترجم power translator 12.0 تجربه ای جدید از ترجمه و یافتن لغات زبان های خارجی را در اختیار شما می گذارد. این دیکشنری قابلیت های فراوانی دارد که از جمله آن می توان به جایگزینی صحبت به جای تایپ (speech to text) ، قابلیت لغت یابی به صورت خودکار و شناور، تعامل با نرم افزار های آفیس مثل Outlook ، excel و Microsoft Word و همچنین هماهنگی کامل با Internet Explorer و Firefox اشاره نمود

 

توضیحات در

شرکت  BM Software که به تازگی اقدام به انتشار نسخه 12 از این نرم افزار ارزشمد نموده است، ویژگی های مفید و جالب توجهی را در آن گنجانده به طوری محصولات رقیب را به راحتی کنار می گذارد. یکی از این امکانات امکان تبدیل صحبت به تایپ است که این روز ها بسیار متداول می باشد به این ترتیب با خواندن کلمه انگلیسی می توانید معادلهای آن را در زبان های دیگر بیابید.


 



این دیکشنری قابلیت آن را دارد که هر یک از زبانهای انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ،چینی ، آلمانی، روسی ، ترکی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، هلندی ،عبری، لهستانی ، اکراینی ، عربی ، کره ای و فارسی را به  یکدیگر ترجمه نماید به این صورت که یک زبان به ,نوان زبان مبدا و یک زبان به عنوان زبان مقصد در نظر گرفته می شود.


 

http://mymarket.ir/pic/51177-12.JPG


 

یکی دیگر از قابلیت های اعجاب انگیز این نرم افزار ترجمه متون است. به طوری که شما می توانید فایل متنی مربوط را به نرم افزار داده و ترجمه آن را به زبان های دیگر دریافت کنید.
تعداد : 1 عدد سی دی
قیمت : 4900 تومان
 


نوشته شده توسط: امین


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 
 Atom 



:: کل بازدیدها ::
9504


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

فروشگاه من

:: لینک به وبلاگ ::

فروشگاه من


:: دسته بندی یادداشت ها::

آموزش حرفه ای فوتبال . آنتی ویروس . اموزش رازهای فتوشاپ . بزرگترین دایره المعارف دیجیتال جهان . مترجم قدرتمند power translator 12 . مجموعه طراحی وب . مجموعه نرم افزارهای تفریحی و سرگرمی برای ویندوز .


:: آرشیو ::

خرداد 1388


:: لوگوی دوستان من ::





:: خبرنامه ::